Bár az M3-ast még csak az év elején mutatta be a BMW, de a bajorok máris változtatnak a modellen. Ahogy a sima 3-as, a sportváltozat négyajtós változata is új, piros hátsó lámpákat kap, és kupé lámpái is módosulnak. Belül olyan apróságok cserélődtek le, mint a könyöktámasz, vagy a légkondicionáló rendszer hűtőnyílásai, és az M3-as ezentúl új színekben is kapható lesz, tehát itt sem kell óriási újdonságokra számítani. A motorháztető alatt a kocsi maradt változatlan, négyliteres V8-asa ezek után is 420 lóerővel bír majd, de ezentúl a motorhoz akár egy hétfokozatú, dupla kuplungos váltó is kapcsolódhat majd.
Közös az összes M-modellben az új iDrive menürendszer, közvetlen elérést biztosító gombokkal, 8,8 colos kijelzővel és egy frissített navigációs rendszerrel. Csak az M5 és az M6 kapott új, nagyobb visszapillantó-tükröket és tervek szerint a kocsik hamarosan olyan környezetkímélő technológiákkal gazdagodhatnak, mint például az energiatakarékosabb légkondicionáló vagy a fékezési energia visszaforgató rendszer.
Az M6-oshoz ezeken felül elérhetővé válik a Competititve Package nevű csomag is, ami ültetett és keményített futóművet, új könnyűfém-felniket, és áttervezett motorháztetőt takar.