A kocsi mind külsejében, mind belsejében a jövő Peugeot-inak előfutára lehet. Tervezői az autót a 2006-os Párizsi Autószalonon bemutatott 908 RC testvérének szánják. Legérdekesebb újítást talán a kocsi elején láthatjuk, ugyanis az új alacsony orrész teljesen szembemegy a régóta megszokott Peugeot-trenddel. A modell leírásakor a franciák egy GT kupénak nevezték a az új RC-t, amely azért érdekes, mert valójában egy négyajtós kupéról beszélünk, amely egészen lapos. Emellett érdemes tudni, hogy a sportkocsi hibrid-hajtáslánccal rendelkezik, amelyről kevés adatot hoztak nyilvánoságra. Az újdonság legfőbb célja az volt, hogy olyan autót alkossanak, amely egy ízig-vérig sportkocsi, de nem szennyezi a környezetet. A motorja 313 lóerős, míg a széndioxid kibocsátása 109 g/km.
Az első autó, amelyek örökölhet valamit a négyajtós, négyüléses kupé megjelenéséből az új 607 lehet valamikor 2010-2011-ben.