Paefgen elárulta, hogy nem szándékoznak a Bugatti profilján változtatni, azaz a korábbi pletykákkal ellentétben nem kezdenek kisebb, gyengébb, vagy olcsóbb kocsikat készíteni, és nem fognak évente több autót sem gyártani. Azt még nem döntötték el pontosan, milyen is lesz a Veyron utóda, ám állítólag azt is komolyan fontolóra veszik, hogy elkészítsék-e saját Rolls-Royce Phantom riválisukat. Ha ennek elkészítése mellett döntetnének, akkor valószínűleg szövetségre lépnének a szintén a VW-csoport kötelékébe tartozó Bentley-vel, amellyel a jövőben különböző alkatrészeket oszthatnak meg. Ez az jelenti, hogy a négyajtós Bugatti többek közt ugyanazt a padlólemezt használhatná, mint az új Arnage, amely 2012-ben jelenik meg. Emellett Paefgen azt is elárulta, hogy a cégnél felmerült, hogy a jövőben bioüzemanyaggal, vagy akár gázolajjal üzemelő kocsik is készülhetnének.
Ami a jelenlegi Veyront illeti, bár még hivatalosan nem jelentették be, a pletykák szerint elkészülhet a kocsi húsz százalékkal erősebb, GT változata, amit két év múlva mutatnának be. A jelenlegi 16 hengeres motorból elméletileg akár 1200 lóerőt és 1500 Nm-nyi nyomatékot is ki lehet passzírozni, ez pedig jóval több lenne a sima Veyron 1001 lóerejénél és 1250 Nm-es nyomatékánál.