Mielőtt utódja 2010-ben megérkezik, az angolok méltó módon akarták búcsúztatni az Arnage-t a Párizsi Autószalonon. A Final Series elnevezésű 150 darabos limitált szériához a 2007-ben bemutatott, erősebb Arnage T-t vették alapul. Az új modell tehát megkapta annak 6,75 literes, biturbós, 507 lóerős V8-asát, amely nem kevesebb, mint 1000 Nm-nyi nyomatékot küld a 20 colos hátsó kerekekhez a hatfokozatú ZF automata váltóján keresztül. Mindez a 2,6 tonnás óriást 5,5 másodperc alatt röpíti álló helyzetből 100 km/óráig, ahonnan 288 km/óráig képes még tovább gyorsulni. Az ESP sportosabb hangolást kapott, és széria a keréknyomás-ellenőrző rendszer is.
A sebesség mellé természetesen a legkülönlegesebb luxus is párosul: kézzel varrt bőr, lakkozott faburkolat mindenhol, míg a hátsó utasok egy poharakkal is kiegészített mini-koktélbárt és egy kis asztalkát is kapnak. Kívül ott díszeleg az autón a Final Series logó és a polírozott alumíniumból készült tanksapka, a rácsokat sötét színűre fényezték, a sportosabb lökhárítók pedig a Brooklands kupéról érkeztek. Ezek mellett érdemes megemlíteni, hogy a motorháztetőn megtalálható a Bentley lesüllyedni is képes szárnyaló B emblémája. Kisebb felárért a kocsihoz 1100 wattos Naim audiorendszer és iPod csatlakozó is elérhető.
A Final Series az Arnage 10 éves pályafutásának végét jelzi, és szó mi szó, a típus ez idő alatt valóban elmaradozott erősebb, újabb riválisaival szemben. Hogy sikeresen tudjon megküzdeni a Rolls-Royce Phantommal és a Maybach 57-tel, a Bentley két év múlva piacra dobja az új Arnage-t, amelyet már tesztelnek a cég angliai tesztpályáin. Bár még nem erősítették meg a hírt, az autó nagy valószínűséggel az Audi A8 padlólemezére épül majd, és több motort is kaphat majd a négykarikás gyártótól.