A kompakt egyterű jövőre jelenhet meg, így nem valószínű, hogy a 308-ra épülő szériaváltozatkarosszéria tekintetében sokban eltér majd a francia fővárosban bemutatott kocsitól. Erre nem is lesz szükség, hiszen a tanulmány formaterve sokat merít a Peugeot jelenlegi modellkínálatából, főként a 4007-tól, tehát megjelenése nem lóg majd ki nagyon a sorból a franciáknál. egy-két egyedi részletet persze fel lehet fedezni rajta, mint például az első sárvédőkre tett fényszórókat, a hatalmas hátsó sárvédőszélesítést, vagy a háromszög-alakú hátsó lámpákat.
Sokat nem árult el az autóról a Peugeot, de annyit igen, hogy egy hibridről van szó, amely maximum 200 lóerőt képes leadni, miközben csak 109 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként. A gyár szerint az autó egy rövid ideig képes csak elektromos motorjával üzemelni, de pontos adatokat természetesen még nem árultak el.
A Peugeot mostanában nagy hibridlázban ég, hiszen a dízel-hibrid hajtásláncot már javában fejlesztik a 308-hoz, és pont az előző hétvégén, a Le Mans sorozat zárófutamán mutatták be a hibrid hajtású versenyautójukat is.