Egyes források szerint a gyártó a gyengélkedő amerikai eladások miatt nem kívánja az eredeti tervek szerint piacra dobni a kocsit, bár ezzel nagy kockázatot vállal, hiszen semmi sem garantálja, hogy a közeljövőben javul majd a helyzet. Nem a 9-4X lehet az egyetlen olyan Saab, amelynek debütálását későbbi időpontra módosítja a gyártó, és nem tudni, az európai terveket ez mennyire befolyásolja.
Hivatalos információ a Los Angeles-i bemutató előtt nem várható a 9-4X műszaki adatairól és felszereltségéről. A motorháztető alá várhatóan egy kétliteres turbótöltős erőmű kerül, amelynek teljesítménye 245 lóerő, nyomatéka 400 newtonméter. Ezzel a csúcssebesség 250 kilométer/óra lenne, és álló helyzetből a kocsi 6,4 másodperc alatt érné el a százas tempót, ami igen szép eredménynek számítana. Az erőt valószínűleg hatfokozatú automata juttatja el a négy kerékre. A jól értesültek úgy tudják, hogy az amerikai változatba 284 lóerős V6-ost szerelnek, és később egy 250 lóerős, 550 newtonméteres, szintén V6 elrendezésű turbódízellel bővülne a motorkínálat. De persze egyelőre még arról sincs konkrét információ, hogy mikor jelenik meg az autó.