A családi egyterű végső változata a Lacettit váltó Cruze mellett a másik GM-autó lehet, amely a cég reményei szerint minden piacon kimagasló eladásokat produkálhat 2009-től kezdve. A kiállított kocsiban a Chevrolet VM-fejlesztésű kétliteres dízelmotorja található, amely 150 lóerős teljesítménnyel és 320 Nm-es nyomatékkal rendelkezik. A hét ülés az első kettő kivételével lehajtható, így a raktér akár 900 literig is növelhető övvonalig mérve.
Jelenleg két másik motort terveznek a kocsihoz, egy gyengébb, kétliteres dízelt 125 lóerővel, és egy 1,8 literes benzinest 140 lóerővel.
Az Orlandóról már korábban tudni lehetett, hogy az új, kompakt méretű Chevrolet Cruze-ra és az abban használt Delta II padlólemezre épül. A két autó méreteiben is hasonló, de az Orlando tengelytávja 75 milliméterrel hosszabb a Cruze-énál, és nyomtávja is szélesebb.
Bár a Párizsban kiállított modell összességében szériaérettnek tűnik, a tetején található napelemek, a hatalmas alufelnik, a LED-es lámpák, és a kék kiegészítők jelzik, hogy még csak tanulmányt látunk. A szériaváltozat bemutatója a jövő márciusi Genfi Autószalonra várható.