Az iChange nevű modellt 130 kilowatt teljesítményű elektromos motor hajtja, de nem ez jelenti fő különlegességét, hanem az utastér elrendezése. Az 1-2-3 személyes beltér ugyanis az utasok számához alkalmazkodva képes megváltozatni formáját. Egy utasnál például a hátsó traktus lejjebb ereszkedve csepp alakot vesz fel az autó, több utasnál pedig felemelkedve teret enged a beszálláshoz és a kényelmes elhelyezkedéshez.
Az iChange megtervezésénél a variálhatóságot közvetlenül az energiatakarékosságra vezették vissza, hiszen a változó forma változó aerodinamikai tulajdonságokat is jelent, így amikor kevesebb utast visz az autó, áramvonalas formája és kisebb tömege miatt kevesebb energiát is fogyaszt. A tervezés során fő cél az ideális légellenállás melletti legideálisabb energiafelhasználás volt.
A Rinspeed iChange egyelőre csak a rajzasztalon létezik, a modell tanulmányát 2009 márciusában, a Genfi Autószalonon láthatja élőben a nagyközönség.