Peter Schreyer, a Kia formatervezési részlegének vezetője úgy szerette volna módosítani a kocsi karosszériáját, hogy még inkább megfeleljen az európai vásárlók ízlésének. Természetesen a változtatások elsősorban az autó orrát érintik: átformálták a Magentis motorháztetőjét, hűtőrácsát és lámpáit az új Forte stílusában. A ráncfelvarrás utáni modell 6,5 centivel hosszabb a jelenleginél (már 4,8 méteres), és ennek köszönhetően csomagtartója öt literrel, 425 literesre nőtt. Belül új üléshuzatok közül lehet választani, teljesen új az USB csatlakozóval felszerelt CD-s rádió, valamint újratervezték a műszerfalat és a középkonzolt is.
Az autóhoz kapható három motor közül egyet sem hagytak érintetlenül, erősebbek lettek, ugyanakkor a Kia szerint kevesebbet fogyasztanak elődjeiknél. A Magentishez kapható kétliteres dízel ezentúl nem 140, hanem 150 lóerős teljesítménnyel bír, átlagfogyasztása hat liter, szén-dioxid-kibocsátása pedig 158 gramm kilométerenként. Ennél kicsit többet fogyaszt (7,5 liter/ 100 km) és több szén-dioxidot bocsát ki (178 g/km) a kétliteres, változó szelepvezérlésű benzines motor, ami 164 lóerőre erősödött, és 10 másodperc alatt gyorsítja 0-ról 100 km/órára a középkategóriás koreait. A harmadik, Magyarországon nem kapható, 2,7 literes V6-os motor teljesítményét pedig 188 lóerőről 193-ra sikerült emelni. Szériában jár az ötfokozatú automatikus váltó a V6-oshoz, de a másik két motorhoz is meg lehet rendelni.
A kétliteres benzines ára 5,7 milliótól, a dízelé 5,9 millió forinttól kezdődik.