A Cadillac elegáns luxuskupéja 220 lítium-ionos cellát tartalmazó akkumulátora segítségével 65 kilométer megtételére képes tisztán elektromos hajtással. Még ennél is jobban hangzik, hogy az akkumulátor feltöltéséhez egy 240 voltos konnektor használatával mindössze három órára van szükség, de 120 voltossal is megvan nyolc óra alatt. Ha merülnek az akkuk, akkor az autó beindítja négyhengeres benzinmotorját, amelyet generátorként használ, közvetlenül nem hajtja a kerekeket. Emellett még többet javít fogyasztásán, hogy a Converj üvegteteje napelemeket tartalmaz, és fékrendszere fékerő-visszanyerő technológiával is el van látva. A Converj elkészítésével a GM azt akarja bizonyítani, hogy a sok ígérettel érkező Volt hajtásláncát egy luxus-sportkocsiban is sikerrel lehet alkalmazni.
Az elsőkerék-meghajtású kupé 120 kW-os (160 lóerős) teljesítménnyel és 370 Nm-es nyomatékkal rendelkezik, csúcssebessége pedig 160 km/óra. Hogy eközben kényelmes legyen az utazás, a Converj-t a Magnetic Ride Control mágneses lengéscsillapítás-szabályzással is felszerelték, amely folyamatosan az útviszonyoknak megfelelően alakítja a lengéscsillapítás karakterisztikáját.