Ahogy arról már korábban beszámoltunk, a kocsi ugyanazt az 1,6 literes 211 lóerős turbómotort kapja, amely a zárt tetős verzióban is megtalálható, és amelynek csúcsnyomatéka elvileg 260 newtonméter, de a kocsi speciális overboost funkciójának hála ez rövid időre 280 Nm-re növekedhet. A Sport gomb megnyomása után a gázreakciók spontánabbá, a kormányzás nehezebbé válik, és a turbófeltöltő is alacsonyabb fodulatszámnál kezd el tölteni. A Mini csúcskabriója így mindössze 6,9 másodperc alatt képes álló helyzetből 100 km/órára gyorsulni (a zárt tetősnél ez az érték 6,5 sec) és csúcssebessége 235 km/óra. Átlagfogyasztását a Mininél 7,1 literesre ígérik, míg a kocsi a gyártó szerint mindössze 169 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként.
A JCW kabrió sportkipufogókat kapott, 17 colos kerekeken gurul, alufelnijein 205/45-ös abroncsok feszülnek. Emellett a kocsi komolyabb fékekkel rendelkezik, és az eredeti hatfokozatú manuális váltóját is megerősítették.