Csak néhány ragasztócsík hivatott álcázni azt a kombi Mercedes E osztályt, amelyet Németországban, közúti teszten fotóztak le. A 2010-es E kombi hosszabb és szélesebb is lesz a jelenlegi modellnél, amely már így is bezsebelte a kategóriájának legnagyobbja kitüntető címet, ám a helykínálat egy kis utas- és csomagtér-növeléssel még tovább fokozható.
A kombi beltere egyébként a nemrég bemutatott E osztály műszerfalán alapul, a GLK és az S osztály formai, vagy inkább stilisztikai elemeivel gazdagítva.
Ami a motorkínálatot illeti, a kombi ugyanazokat az erőforrásokat kapja, mint a szedán változat. A benzines erőforrásokból az alapot az 1,8 literes, 204 lóerős négyhengeres turbómotor, az E500-ban az 5,5 V8-as, 388 lóerős motor képviseli majd, a két motor között pedig a 3,5 literes, V6-os erőforrást lehet választani 292 lóerővel. A csúcsteljesítményű változat az E63 AMG lesz, amelyben a V8-as, 6,2 literes motor 525 lóerőt teljesít.
Szinte már minden kivehető az új E-osztály kombiról
A dízel kínálat két új négyhengeres, egy 136 és egy 170 lóerős egységből, egy 204 lóerős 2,2 literes duplaturbós, valamint a 3 literes, 231 lóerős V6-os motorból áll majd.
A kombi E osztály 2009 vége felé kerülhet a szalonokba, egyes piacokon - például az Egyesült Államokban - pedig 2010 év elejétől lehet majd megvásárolni.