A Buick márka nagy súllyal van jelen a kínai piacon, nem véletlen, hogy éppen ilyen emblémát vasaltak a tanulmány orrára, de ettől még persze egyéb márkaneveken is piacra kerülhet. Megalkotásában a GM ázsiai részlege (PATAC) segített, a hosszú egyterű összesen hat utas szállítására képes a három üléssorban kialakított önálló székekben.
Teljes hosszúsága 5278, tengelytávja pedig 3198 milliméter, amely szellős helykínálatot feltételez. A sportos, szériagyártáshoz közel álló egyterű a Buick LaCrosse-tól és a 2007-ben bemutatott Riviera-tanulmánytól is kölcsönöz egy-két formai megoldást, például a hullámszerűen kanyarodó övvonalat, amely jobb kilátást biztosít a hátul ülőknek.
A Business Hybrid utasterébe a lehető legkönnyebb a beszállás, hála az első, ellentétes irányba nyíló, illetve a hátsó tolóajtóknak. Ez a megoldás valószínűleg hiányzik majd az esetleges szériaváltozatról, hiszen B-oszlop hiányában nem lehet kellőképpen merev a karosszéria, ekkora hosszúságot alapul véve.
Futurisztikus belteret álmodtak az egyterűnek a GM-nél, az autó középkonzolja és műszerfala a következő évtizedet idézi, a hátsó két üléssor magassága állítható, nagyobb rálátást biztosítva a műszerekre. A tanulmányt a PATAC új generációs hibrid rendszerével szerelték fel, mely a kínai piacon a közeljövőben ünnepli világpremierjét. Sok konkrétumot nem árultak el róla, de annyit igen, hogy alapja ugyanaz a rendszer, amely a jelenleg is kapható Buick LaCrosse Eco-Hybridben dolgozik. Fejlett lítium-ion akkumulátorai a hírek szerint húsz százalékkal alacsonyabb fogyasztást tesznek lehetővé az aktuális hibrideknél.