Nem kellett sokáig várni a frissített S63 és S65 AMG-re, Sanghajban ezeket a modelleket is kiállította a Mercedes. A szériaváltozatról már a New York-i Autószalon megmutatta a hivatalos képeket a gyár, a sportmodellekkel megvárta a kínai premiert. Egyik változat gépteteje alatt sem történt változás, az S63 és S65 AMG-ben is maradtak az eddigi motorok, de néhány műszaki finomítást azért elvégeztek.
525 lóerős, 6,3 literes, szívó V8-assal kapható az S63 továbbra is, a blokk csúcsnyomatéka 630 Nm, míg az S65 hatliteres, duplaturbós V12-ese 612 lóerőt és 1000 Nm-t teljesít. Utóbbi motorvezérlő-elektronikáját úgy módosították, hogy három százalékkal kevesebbet fogyasszon, és ugyanennyivel csökkent a szén-dioxid kibocsátása is.
Újdonság a Torque Vectoring Brake-rendszer, amely fékezésnél az ívbelső kerekekre szükség esetén nagyobb fékerőt továbbít. Nem csupán kezelhetőség, hanem biztonság szempontjából is sokat jelent a rendszer a Mercedes szerint. Hozzácsapták az alapfelszereltséghez az Active Body Controlt, amely az oldaldőlést mérsékli kanyarban és oldalszélben nagyobb stabilitást biztosít.
Külsőleg ugyanolyan jellegű módosításokon estek át az AMG-k, mint az S-osztály alapkivitele, új a LED-es nappali fénnyel díszített első lökhárító, a hátsó kötény, az erősebb modell hűtőrácsán pedig dupla a krómcsíkozás. A beltérben az alapváltozatokhoz hasonlóan megjelentek az új elektronikai rendszerek, úgymint például az osztott képernyős központi kijelző és a frissített COMAND vezérlőrendszer. Júniustól kaphatóak az új modellek, az S63 normál és hosszú, az S65 kizárólag hosszú tengelytávú változatban.