Ambíciózus tervekkel készül a 2011-es Le Mans-i 24 órás versenyre a GreenGT: a svájci cég elektromos autóval teljesítené a megbízhatósági viadalt. Thomas Clavet francia dizájner vetette papírra az első tanulmány terveit, amely első pillantásra furcsának tűnhet hegyesen meredező orr-része miatt. Karbon- és üvegszálas anyag keverékéből készült az autó karosszériája, a konstrukciót a Nemzetközi Automobil Szövetség illetékes bizottsága már jóváhagyta.
Két, 136 lóerős, vízhűtéses elektromotort kapcsolnának össze a svájciak, ezek ereje egy teljes egészében saját fejlesztésű, egyelőre titokzatos váltón keresztül jutna a kerekekre. Bizonyos részletek kicsit optimistának tűnnek, a GreenGT például állítja, hogy 160-as tempóig az autó nyomatéka 2000 Nm, amelyet az "utazótempó" elérése után 800 Nm-re korlátoz az elektronika.
Nagyjából négy másodperc alatt éri el a százas tempót a 861 kilós versenygép, végsebessége 275 km/óra. Energiája lítium-ion akkumulátorokból érkezik, amelyeknek töltéséről napelemek is gondoskodnak. A svájciak 2011-ben két autót szeretnének indítani Le Mans-ban, ezek mellett további 22, utcára szánt modell legyártását is tervezik.