A hajtásláncot az orr- és középmotoros típusokba is be lehetne szerelni, mivel úgy alakították ki, hogy a - hagyományos konstrukciókkal szemben - a motorok külön kerekekért felelősek. Ez a felosztás egyszerűbb, mint a hagyományos hibridrendszerek. A maranellói gyár hatféle változatot szeretne szabadalmaztatni, köztük van olyan is, amelyben a kerekekbe helyezett elektromos motorok biztosítják a hajtást.
A rendszert nem elsősorban a fogyasztás csökkentése, hanem a vezethetőség javítása érdekében találták ki, és fontos szempont volt, hogy viszonylag olcsó is legyen az előállítás. A Ferrari szerint ez az újfajta négykerék-hajtás teljesen megfelel a célnak, hiszen a konstrukció könnyebb a hagyományos 4x4-es autókénál, ráadásul a döntés a vezetőre lenne bízva, mikor tartja szükségesnek az első kerekek hajtását. A fogyasztás az elektromos motornak köszönhetően természetesen csökkenne, főleg akkor, ha a belső égésű motor csak bizonyos sebesség felett kapcsolna be.