Még a Schubert csapat főmérnöke is elismerően nyújtott kezet Wébernek időeredményei láttán; akármi lesz a verseny vége, ezekre a köridőkre a csapatvezetés biztosan emlékezni fog. Wéber azt is elmondta, hogy még a legjobb körében is bent hagyott legalább öt másodpercet, ezt remélhetőleg a vasárnapi nappali etapon még ki tudja majd autózni magából. A 39. helyezés azt is jelenti, hogy a csapat már megelőzött egy SP10-es kategóriás Aston Martin Vantage-et is - nem rossz eredmény egy kétliteres, négyhengeres dízeltől.
A csere után Vida két kört tett meg, amikor a szintén a Schubert Motorsporthoz tartozó 140-es rajtszámú BMW 320d kijött a bokszba. Csak a magyar versenyző mögött tért vissza a pályára a legnagyobb vetélytárs, ami annyit jelentett, hogy a BMW Team Hungary átvette a vezetést saját kategóriájában. Igaz, a különösen szép helyezés csak fél körig tartott, mert a célvonalnál ugyan még 0,7 másodperccel volt a magyar mögött a BMW 320d-vel versenyző norvég-amerikai alakulat, de a következő kör végén már ők álltak előrébb.
A közel kétórás Vida-etap végén azonban ismét örülhettünk, mert János a pályán visszavette az első helyet az egyenesekben a mi 120d-nknél gyorsabb 320d-től, legjobb, 10:01-es köre nem sokkal maradt el Wéber rekordjától. Vida elmondta, hogy az 1:40 óra alatt folyamatosan csatázott a 140-es rajtszámú 320d-vel, míg végül az utolsó előtti körében kifékezte a Grand Prix pálya sikánja előtt. Nehéz dolga volt, mert a laposabb 3-as BMW az egyforma motor ellenére jóval gyorsabb az előzésre alkalmas egyenesekben, még szélárnyékból sincs esély az előzésre.
Még semmit sem szabad elkiabálni, hiszen még csak a verseny fele telt el, de az mindenesetre bíztató, hogy a rajt utáni kétkörös hátrányt fél verseny alatt ledolgozta a Palik-Vida-Walter-Wéber négyes, és ilyen kevés Nordschleife-tapasztalattal is reális esély lehet a kategóriagyőzelemre. A Schubert csapat háziversenye a dízel osztály első helyéért szinte csak most kezdődik el.