Az ígéretesnek tűnő Quant tanulmány két - összesen 512 lóerős - elektromos motorjáról és FAES elnevezésű, könnyű és környezetbarát akkumulátorcsomagjáról már márciusi megjelenésekor részletesen írtunk. Akkor már ismert volt, hogy az akkumulátor- és energiatároló-rendszerét kifejlesztő NLV Solar AG és a Koenigsegg szeretne utcai használatra is alkalmas prototípust készíteni. Ez akár a tervezettnél is gyorsabban valósággá válhat, miután a szuperautókra specializálódott cég több svéd befektetővel együtt megvette a GM-től a Saabot. A megvétel előtt Baard Eker résztulajdonos arról beszélt, hogy a Koenigsegg számos érdekes és hasznos technológiával tudna szolgálni a Saabnak, és úgy tűnik, a nehéz helyzetben lévő Saab gyártókapacitása miatt lehet rokonszenves az új tulajdonosának.
A svéd Realtid hírügynökség szerint a Koenigseggnek a Saab nagy üzemeire lenne szüksége ahhoz, hogy elkészítse a Quantot. Ha a kis cégnek lehetősége nyílna használni a Saab gyárait, akár pár éven belül elkezdhetnék gyártani kis példányszámban a Quantot. Így mindenképpen nagyobb jövő állhat előtte, mintha csupán az NLV-vel karöltve próbálták volna megvalósítani. Ráadásul, ha kifizetődő beruházásnak bizonyul az üzemeken való osztozás, a jövőben akár más Koenigsegg modellek is nagyobb példányszámban kerülhetnek piacra.