Gyengének eddig sem lehetett nevezni a BMW M5-öt, a bajor gyár azonban még tovább izmosítaná a sportmodellt. A brit AutoExpress szerint az utódba duplaturbós V8-as motor kerülhet az 507 lóerős V10-es helyett, ráadásul a Forma-1-ben csődöt mondott mozgásienergia-visszanyerő rendszer (KERS) utcai változata is bekerülhet az autóba.
600 lóerő körüli teljesítményre hangolhatják az új V8-as blokkot, a KERS-szel együtt - pályaversenyzés esetén - félelmetes dolgokra lehet képes az új M5. Gombnyomásra biztosítja a rendszer, hogy a tartalékolt energia az útra kerüljön, a Forma-1-ben ez 80 lóerőt jelent körülbelül hat másodpercen keresztül.
Hozzátartozik a hírhez, hogy a BMW többet szenvedett a Forma-1-ben a KERS-szel, mint amennyi hasznot húzott belőle, mára gyakorlatilag az összes istálló elismerte, hogy a technológia zsákutca. Kérdéses, hogy ezek után szívesen költene-e a gyár pénzt arra, hogy utcai változatot készítsen a rendszerből, bár a totális veszteséget talán csak így kerülheti el.
Pár évet azért mindenképpen várni kell a KERS premierjére, még úgy is, hogy valószínűleg az M5 marad a BMW legsportosabb modellje. Nem valószínű, hogy M-változat készül a kínálat csúcsán trónoló 7-es sorozatból, a legnagyobb modellnek be kell érnie az éppen a héten bejelentett M-csomaggal, amely bármelyik kivitelhez rendelhető.