Sok "divatterepes" kisautó és egyterű után is lehet még újat mutatni, a Citroën most azt találta ki, hogy a Berlingo áruszállító változatából készít offroad-csomagos kivitelt. Erősen megkérdőjelezhető az autó értelme, mindenesetre a franciák szerint azok vehetik hasznát, akik építkezéseken, a mezőgazdaságban vagy erdészetekben dolgoznak, hiszen a módosításoknak hála jóval ellenállóbb lett a furgon.
Természetesen a Citroën nem fejlesztett drága összkerékhajtású hajtásláncot a Berlingóhoz, az első tengely maradt hajtott. A 90 lóerős, 1,6-os turbómotorral szerelt áruszállító viszont részlegesen önzáró differenciálművet legalább kapott, amely akár a nyomaték 75 százalékát is tudja továbbítani a bal vagy jobb oldali hajtott kerékre.
Erősebb felfüggesztésekkel szerelték fel a Berlingót, az új alkatrészeknek köszönhetően a hasmagasság három centivel nőtt. Elölről nem hiányozhat a klasszikus védőlemez, egy másikat az autó alá szereltek.