A gyártás beindulásának esélye jövő év végén már közel 100 százalék, miután az Audi több millió eurót költött délnyugat-németországi üzeme fejlesztésére - jelentette az Auto, Motor und Sport. Az A7 motorkínálata az S7 és RS7 sportváltozatokkal együtt különösen gazdag lesz: a legkisebb hagyományos motor hozzá egy hathengeres 2,8 literes lesz, 204 lóerővel. Ugyancsak V6-os a turbófeltöltős háromliteres 300 lóerős erőforrással ellátott verzió. Aki ezeknél is erősebbre vágyik, azoknak ott az S7 V8-asa, amely négyliteres és 394 lóerős. Ennél is izmosabb lesz az RS7 változat, amelyben a típushoz elérhető legerősebb motor, egy ötliteres 600 lóerős V10 dolgozik majd. Valószínűleg az Audi Q5-ben bemutatkozó hibrid-hajtáslánc ehhez az autóhoz is elérhető lesz, ám még nem tudni, hogy az Audi végül a dízeles- vagy a benzines-elektromos változat mellett dönt-e.
Az alapmodellhez hatfokozatú manuális és nyolcfokozatú automata váltó lesz elérhető, míg az erősebbek egy hétfokozatú duplakuplungost is választhatnak. Más Audikkal ellentétben ez a modell légrugózású lesz, és az eladások mellett fontos feladata lesz a gyártó arculatának javítása. A Mercedes CLS ellenfelének is szánt modellből évente 40 ezret kívánnak eladni.