Akiknek igazi pályára való élményautóra van szükségük, azok sok modellből válogathatnak, ilyen például az Ariel Atom, a Lotus 2-11, a különféle Caterham Lotus Super7 változatok és a KTM X-Bow is. Talán ezért történhetett meg, hogy az X-Bow utáni kereslet nem volt elegendő arra, hogy továbbra is piacon tartsák, ezért a KTM ideiglenesen abbahagyta a gyártását, segítve ezzel a leltár egyensúlyát.
Talán nem meglepetés, hogy a sportautónak pénzügyi nehézséggel kell szembenéznie a gazdasági válságban, másfelől az osztrákok első négykerekűjét sosem tervezték nagyszámú eladásra - mindössze ezer autót terveztek, és ebben már számos egyedi, limitált kiadás valamint a GT4-es versenyautók is benne voltak.
A mai napig mindössze 420-at adtak el belőle, és jelen pillanatban közel 80 darab eladatlan X-Bow várakozik a kereskedésekben és a gyári leltárakban, ami jelenti, hogy az gyártás egyelőre a felénél leállt.
A KTM úgy tervezi, hogy jövőre újraindítja a termelést, évente 200-at terveznek, de ehhez az kell, hogy az emberek újra elkezdjenek pénzt költeni.