A teljes egészében Brazíliában fejlesztett modell sajnos nem sokban hasonlít a korábbi koncepciórajzokon látott autóhoz, bár az első hűtőrács markáns dizánja kifejezetten chevroletes, de az összkép inkább hasonlít a kissé torz Pontiac Vibe-hoz. Az Agile az új Viva platformra épült, amit a tervek szerint a közeljövőben több GM modellben, így az Aveo utódjában is felhasználnak majd. Sokat egyelőre nem lehet tudni az új autóról, a képekből ítélve azonban a kerékfelfüggesztést kifejezetten az elmaradottabb infrastruktúrájú országok közútjaihoz igazították, ahol a kerekeknek nagyobb rugóútra van szükségük.
"Az új autó átmenetet képez a személyautók és a terepjárók között. Olyan autót terveztünk, ami a vásárlók széles rétegének megfelel, és egyaránt alkalmas városi és vidéki használatra" - mondta Carlos Barba, a GM Design Mercosur igazgatója.
Az új autót októberben kezdik forgalmazni a dél-amerikai piacokon, Európába szerencsére nem hoznak belőle.