Finoman szólva sem lett nagy siker Európában a fronthajtású Cadillac BLS, amely gyakorlatilag nem volt más, mint egy újracsomagolt Saab 9-3, vagyis egy régi Opel Vectra. Indokolt a múlt idő használata, a holland Autotelegraaf ugyanis kiszimatolta, hogy a General Motors megunta a modell vergődését, és júniusban, felhajtás nélkül, egyetlen tollvonással leállította a gyártást.
Ugyanott készült a Cadillac BLS, ahol a Saab 9-3 is, a svédországi Trollhättanben. Klaus-Peter Martin, a Cadillac szóvivője később meg is erősítette, hogy két hónapja valóban nem készült egyetlen BLS sem, amellyel az eredeti cél az évi tízezer darabos eladás elérése volt.
Ennek közelébe se tudott kerülni a Cadillac, végsősoron tehát a GM abszolút racionális döntést hozott, fájdalommentesen és gyorsan születhetett meg a határozat. A BLS helyett a jövőben a CTS Sportwagon jelenik meg a kombiőrültnek számító európai piacon, 2,9 literes V6-os dízellel is kapható lesz az autó.
2010 végén befuthat a kontinensre a hátsókerékhajtású, új belépőmodellnek szánt ATS, amely a GM reményei szerint sikeresebb lesz a BLS-nél.