A Spyker vezetőségének átalakítása és az utóbbi 12 hónap anyagi hanyatlása ellenére a dán szuperautógyár bízik abban, hogy a következő években új modellekkel jelentkezhet. A hosszú tengelytávval rendelkező C8 Aileron, és a C8 Aileron Spider előzetese után a jelek szerint hamarosan megérkezik a "Super Sport Utility Vehicle", azaz SSUV, amely a 2006-os Spyker D12 Peking-to-Paris tanulmányautó szériagyártása lesz.
A tavalyi befektetői konferencián Victor Muller, a Spyker vezetőségi választmányának elnöke azt nyilatkozta, 2009-ben elindulhat a D12 szériagyártása, a legutolsó beszámolók pedig azt állítják, hogy a jövő hónapban a Frankfurti Autószalonon be is mutatkozik a sorozatérett változat.
Modelljükkel először a kelet-európai országokban akarnak hódítani, emellett Kínában és Közép-Keleten is kialakulhatnak piacok. Ezeken a területeken az utak gyakran rossz állapotúak, emiatt szinte lehetetlen az alacsony hasmagasságú szuperautókat vezetni, ezért lehet létjogosultságuk a terepjáró képességekkel rendelkező luxusautóknak.
2006-ban tanulmányautóként mutatkozott be a Spyker D12 Peking-to-Paris
A hagyományos Spyker-stílus agresszív körvonallal és nagy kerekekkel párosul majd. Bár nincs képünk a D8 belsejéről, úgy tűnik, átveszi a tanulmányautó tetőablakát és egyedileg tervezett négyüléses utastere lesz. A D12-esnek induló D8-as névváltozásának oka, hogy az eredetileg tervezett hatliteres W12-es Volkswagen motor helyett a Cadillac CTS-V-ből ismerős 6,2 literes kompresszoros GM-blokk lesz az autóban.