Rögtön kétfajta karosszériával mutatkozik be a Frankfurti Autószalonon az új Ford C-Max, az ötüléses kivitel mellett érkezik a három üléssoros egyterű is.
Annak érdekében, hogy be lehessen préselni hét embert az autóba, 150 milliméterrel nyújtották meg a C-Max hosszát, de a tervezők gondoltak a kényelmesebb beszállásra is, ezért hátulra hagyományos helyett tolóajtók kerültek.
Panorámaszélvédő nincs, a tetőre sínek kerültek, a hűtőrácsról hiányzik a vastag krómcsík, de mindezeket leszámítva formailag nem sok különbség látszik a két verzió között. A palettán Renault-módra lesznek elkülönítve: a hétüléses kiadást Grand C-Maxként kell majd keresni a márkakereskedésekben.
Az autó padlólemeze ugyanaz, amelyre a Focus új generációja is épül majd, a kompakt premierje valamikor jövőre esedékes.
Ellentétben az ötüléses C-Maxszal, ezúttal a beltérről is mutatott képeket a Ford, a műszerfal és középkonzol természetesen ugyanaz lesz a két modellben.
A csőműszerek mellett kerekded vonalak jellemzik a középkonzolt, kis változtatásokkal ilyesmire lehet számítani az új Focusban is. A hétüléses C-Max várhatóan 2010 közepén kerül piacra.