Az extrémitások kedvelőinek készülő RS III Roadster alapvetően együléses, második ülését csak szükség esetén kell felfedni. A csővázas autó kerámiafékeket és állítható magasságú sportfelfüggesztést kap, tömege a szénszálas karosszériának hála mindössze 1080 kilogramm. A 22 colos, lyuggatott küllős felniken elöl 255/30-as, hátul 325/25-ös abroncsok feszülnek. A Vermotnál az autó nürburgringi tesztjei után azt állították, teljesen olyan vezetési élményt nyújt, mint egy versenyautó, de a cég a nagyobb biztonság érdekében elektronikus menetstabilizálóval és blokkolásgátlóval is felszerelte a roadstert.
A meghajtásról a BMW M5 feltöltés nélküli, ötliteres, 507 lóerős V10-ese gondoskodik. Alapesetben a BMW hétfokozatú, robotizált SMG váltóját építik be, de opcióként hatfokozatú manuális váltó is elérhető hozzá. Mindezekkel együtt Veritas RS III-nak mindössze 3,2 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy álló helyzetből 100 km/órára gyorsuljon, míg végsebessége 347 km/óra.
A 345 ezer eurós Veritasból mindössze 30 darabot fog készíteni a Vermot, ebből ötöt már eladtak, nyolcat pedig lefoglaltak a tehetős vevők.