Válság ide vagy oda, a Hyundai alaposan belehúz az európai piacon a következő másfél évben, a koreaiak kilenc új modellt mutatnak be. Cél, hogy az egyébként is jól teljesítő márka pozíciói még erősebbek legyenek, az offenzíva a Santa Fe frissítésével kezdődik.
Már 2010-es újdonság a Tucsont leváltó ix35 szabadidő-autó premierje, az év második felében két egyterű érkezik. Az egyik egy kiskategóriás ötüléses lesz a Frankfurtban bemutatott Kia Venga alapjaira építve, a másik egy nagyobb hétüléses, további részletekről azonban csak találgatni lehet. 2010-ben egyes európai országokban a Genesis Coupé forgalmazását is elkezdik 210 lóerős, kétliteres turbómotorral.
Valószínű, hogy a 2008-as Genfi Autószalonon bemutatott HED-5 i-mode tanulmányból építkezik majd, ellenfele az Opel Zafira lesz, padlólemezét pedig az i30 adhatja. Mindkét egyterűről a 2010-es Párizsi Autószalonon hullhat le a lepel, az értékesítés 2011 elején kezdődhet.
Ekkorra várható a Sonatát leváltó i40 piaci startja, de 2010 végére még várható az i10 modellfrissítése, a már bejelentett 800 köbcentis, háromhengeres turbómotorral. Nem frissítik az i30-at, ehelyett 2011-ben lecseréli a Hyundai, majd érkezik a Coupé helyére lépő Veloster. Legvégül a frankfurti ix-metro tanulmány (lent) szériaváltozatának bemutatása várható.