Kezdettől fogva benne volt a levegőben, hogy hibrid is készül az új Rolls-Royce Ghostból, a hajtásláncról most nyilvánosságra kerültek az első részletek. Nem meglepő módon a BMW 7-es sorozatának ActiveHybrid technológiája kerül a luxuslimuzinba, a megoldás kézenfekvő, hiszen közös a hátsókerék-hajtású padlólemez.
Ennek köszönhetően a munka is előrehaladott fázisban tart, szinte bármikor bemutatkozhatna a benzines-elektromos Ghost. Furcsa hibrid lesz, kevés környezetvédelmi szemponttal, hiszen az elektromotor a 6,2 literes, 563 lóerős, V12-es benzines blokknak segít majd be. A megoldás enyhe (mild) hibrid, vagyis kizárólag elektromos hajtás nem lehetséges, de legalább a start-stop rendszerről nem feledkeztek meg.
A 20 kW-os elektromotort a ZF-féle, nyolcfokozatú automata váltóhoz csomagolják, a fékezéskor és lejtmenetben keletkezett energiát a csomagtartóba épített lítium-ion akkumulátor tárolja. Hagyományos gyújtásrendszer nem kerül a hibrid Ghostba, a belső égésű blokk indításáért a villanymotor lesz felelős. 15 százalékos fogyasztáscsökkenésre és jobb menetteljesítményekre számítanak a mérnökök az alapváltozathoz képest.