Már a Renault előzetesei alapján nyilvánvaló volt, hogy az új Mégane CC hatalmas előrelépés lesz elődjéhez képest, a hivatalos képek nem is cáfoltak rá erre. Nem volt félrevezetés az üvegtető sem, valóban átlátszó fedőt kapott a kupé-kabrió, a nyitás és zárás 21 másodpercig tart.
Nagy dobás a sötétített üveggel kapcsolatban, hogy kereteit fekete fémből készítették, így olyan hatást kelt, mintha a teljes tető átlátszó lenne. A Renault szerint a Mégane CC-nél nagyobb üvegtetővel egyetlen konkurens sem büszkélkedhet a kategóriában.
Zárt tetővel 417 liter a Mégane CC csomagtartója, kabrióként 211 liternyi hely marad a poggyászoknak. Duplakuplungos váltó is szerepel majd a kupé-kabrió palettáján, a 110 lóerős 1,6-os dízelhez lesz elérhető. A Renault szerint a hagyományos automatákhoz képest 17 százalékkal csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást.
Fokozatmentes CVT-váltóval is párosítható a 140 lóerős, kétliteres benzines blokk, egyébként a Mégane-sorozat jól ismert motorjaira lehet számítani. A hátsó ülések fejtámlái közé kis méretű, üvegből készült szélterelőt rejtett a Renault, ennek segítségével 90 km/órás tempóig állítólag huzatmentesen lehet utazni.