Nemcsak a GT3 R-ből készült hibridet állította ki a Porsche Genfben, a német márka egy meglepetéssel is készült a kiállításra. 918 Spyder néven érkezett egy nyitott tetős hibrid, amelynek 500 lóerős, 3,4 literes, 9200-as fordulatszámig pörgethető V8-asa mellé két elektromotort építettek, amelyek további 218 lóerőt tesznek hozzá a csúcsteljesítményhez.
Irtózatos erő rejlik a kabrióban, gyorsabb a Porsche jó néhány legendás modelljénél, még a Carrera GT-nél is: a gyár szerint 7:30-as időre képes a Nürburgringen. Fogyasztása eközben mindössze három liter, a százas sprintet 3,2 másodperc alatt futja, végsebessége pedig 320 km/óra.
Hétfokozatú duplakuplungos váltó továbbítja az erőt mind a négy hajtott kerékre, a villanymotorokat tápláló lítium-ion akkumulátorokat folyadék hűti. Karbonszálas erősítésű műanyagból készült a karosszéria, a sportkocsi így mindössze 1490 kilogrammot nyom.
Négy különböző vezetési mód választható ki a kormányra szerelt kapcsoló segítségével, a tisztán elektromos E-Drive 25 kilométeres hatótávolságot biztosít. Hibridként a benzines és elektromotorok is dolgoznak, de takarékos üzemben, Sport Hybrid módban már a teljesítményen van a hangsúly. A nyomaték nagy része már a hátsó kerekekre jut, de az igazi élményautózást a Race Hybrid mód biztosítja.
A 918 Spyder hasznosítja a fékezéskor keletkező energiát, az F1-es KERS-rendszerhez hasonlóan gombnyomásra plusz erőt szabadít a kerekekre előzéshez és hasonló, nagy teljesítményt igénylő manőverekhez. Jövőbemutató az utastér, a tanulmány jelzi, hogy milyennek képzeli új modelljei kabinját a Porsche.