Ha már Genfre elkészült az Audi A1 elektromos változata, a Volkswagen-konszern gyorsan készített egy Seat-logós tanulmányt is. IBE névre keresztelték a méreteiben és arányaiban is az A1-et idéző, 3,78 méter hosszú, 1,8 méter széles és 1,25 méter magas, egyébként jövőbemutató stílusjegyekkel készült koncepciót, amelyből hamarosan szériagyártású modell is készülhet.
Míg az A1 e-tron konnektoros hibrid, addig az IBE kizárólag elektromos hajtású, a villanymotor viszont ugyanaz mindkét modellben. Annyi az eltérés, hogy míg az A1-ben 83 lóerő az elektromos egység tartós teljesítménye, addig a Seatban 68, a 102 lóerős plafon viszont azonos. Valamivel kisebb a nyomaték is, 240 helyett csak 200 Nm, az akkumulátorok szintén lítium-ion alapúak.
Kereken egytonnás az IBE, százra 9,4 másodperc alatt gyorsul, végsebessége 160 km/óra. A tanulmányt a fődizájner Luc Donckerwolke jegyzi, kabinja 2+2 üléses kialakítással készült.