Lipcsében, az AMI Motor Shown mutatták be a dízel tuningváltozatot, amelyet elsősorban különleges 18 collos könnyűfém felnijeiről és duplavégű kipufogódobjáról lehet felismerni, de az igazi változást 25 milliméteres ültetetés és a motor teljesítményének felhúzása jelenti.
A kétliteres dízelmotor teljesítményét a gyári 150-ről 186 lóerőre sikerült emelni, miközben a a maximális forgatónyomaték eléri a 466 Newtonméteres értéket. Ez igencsak impozáns változás, hiszen a széria változat 320 Nm-rel büszkélkedhetett. Irmscherék szerint így az autó kereken nyolc másodperc alatt képes elérni a száz kilométer/órás sebességet, a végsebesség javulásáról azonban nem közöltek adatot. Pedig minden bizonnyal többet megy a dízel Cruze, hiszen az általunk is tesztelt kéziváltós változat igencsak hosszú ötödik fokozattal volt megáldva. Külön érdekessé, hogy a dízel Cruze Nem szeret sietni címmel jelent meg nálunk, míg ez a verzió bizonyára már azt is szeret.
A modell különlegessége még az Irmscher feliratos küszöb, valamint a felárért vásárolható hátsó szpojler is. A Cruze Irmscher Edition a németországi Chevrolet kereskedésekben rendelhető meg.