Pekingben mutatja be a Volkswagen a frissített Phaetont, amely kívül-belül megújult. Európában és Amerikában nem túl népszerű a modell, Ázsiában viszont annál inkább, csak Kínában 1400 darab ment el belőle tavaly. Belesimították a front részt az egységes márkaarculatba, a Phaeton luxusjellegéhez illően bőven használtak krómot a dizájnerek, hátul a különleges LED-es lámpák jelentenek újdonságot.
Nem változott a hosszúság, tengelytávtól függően 5,06 és 5,18 méteres az autó. Megjelent a Dynamic Light Assist, amely a visszapillantóba épített kamera segítségével figyeli a közlekedés többi résztvevőjét és ennek megfelelően szabályozza a fénycsóvát. Nem maradtak ki az asszisztens rendszerek sem, már a Phaetonban is van sávtartó, holttérfigyelő, és ráfutásgátló segéd.
Négyzónás klímaberendezés és 18 irányba állítható ülések jelentek meg a kabinban, amely az eddigiekhez hasonlóan négy- és ötszemélyes kialakítással rendelhető. Új a multifunkciós kormány és a multimédiás rendszer, Google-féle navigáció és táblafelismerő rendszer jelent meg.
A Volkswagen szerint a Phaeton egyedülállóként az előzési tilalmat jelző táblákat is felismeri és figyelmezteti a sofőrt. Nincs változás a motoroknál, 280 lóerős V6-os, 335 lóerős V8-as és még a frissítés előtti, 450 lóerős W12-es adja a benzines kínálatot, dízelből a 240 lóerős V6-os rendelhető. Ez utóbbival 8,6 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára a luxuslimuzin, átlagfogyasztása pedig 8,5 liter. Szériafelszereltség az összkerékhajtás és a légrugózás.