Jelenleg öt kör elteltével a kategória második, és az abszolút 71. helyen helyén haladnak, tíz másodperc hátrányban a holland és amerikai BMW 320d mögött. Nagyon úgy tűnik, velük kell majd megküzdeni az egész verseny során, az utánuk következő legjobb dízel csak a 95. az összetettben.
Ezután állt kissé keresztbe a magyar autó
Pár körrel a rajt után elkezdett megint melegedni a hűtővíz, ami miatt Walter csak 10:10 körüli köridőket fut, miközben a vetélytársak általában be tudnak menni 10 perc alá. Most már nem is lenne baj, ha a korábbi előrejelzések szerint éjszaka fagyna. Jelenleg azonban a korábbi napokhoz képest kellemes, napos idő van a Nürburgringen, igaz, a hőmérséklet így sem éri el a 10 fokot.
Félelmetes hangorkánnal süvítettek el a célegyenesben a "nagyok"
Az élen a tavalyi győztes Manthey-Porsche csapat nem sok kétséget hagyott afelől, hogy idén is az első helyre törnek. Ugyan csak az ötödik helyről indult Marc Lieb, de agresszíven vezetve három kanyar után már átvette a vezetést, ami azt jelenti, hogy ennyi idő alatt előzött meg négy Audi R8 LMS-t. Hét kör elteltével már az első három hely mindegyikén Porschék állnak, a legjobb Audi, a pole-ból induló 100-as rajtszámú Abt-csapat csak a negyedik.
Egyszerre ment a Forma-1-es időmérő a 24 órás rajtjával a bokszokban
Épp most láttam a monitoron, hogy a 9-es rajszámú hibrid Porsche lángoló motorral állt ki a bokszba, a gyári BMW-csapat reménysége, a többek között Andy Priaulx által is vezetett M3 GT2 pedig kicsúszott, és egy hatalmasat ugratott a kavicságyban.
Lassan elkezdődnek az első pilótecserék, a magyaroknál Wéber Gábor fogja váltja Walter Csabát.