A ma általánosnak számító start-stop rendszerek akkor állítják le a motort, amikor az autó álló helyzetbe kerül, ezzel szemben a PSA-konszern új e-HDi technológiája ennél többre képes. Először a Citroën kínálatában, az új C4-ben mutatkozik be a rendszer, de elérhető lesz a C5-ben is.
A Peugeot palettáján jövőre, a 308-ban, illetve a 407 utódjában jelenik meg a rendszer, de idővel természetesen új modellek is csatlakoznak. Kezdetben az 1,4 és 1,6 literes dízelmotorhoz lesz elérhető a rendszer, később nagyobbakkal is párosítják, 2013-ig a konszern dízelkínálatának harminc százaléka lesz elérhető e-HDi-vel. Akár 15 százalékkal képes csökkenteni a rendszer a fogyasztást és a szén-dioxid-kibocsátást.
Új fejlesztésű indítógenerátor kapcsolódik a motorokhoz, amelynek segítségével a motor jóval hamarabb eléri az induláshoz szükséges nyomatékot. Emellett a rendszer már akár menet közben, a váltó sebességből való kivétele és a kuplung kiengedése után képes leállítani a motort, hogy szükség esetén szinte észrevétlenül, 400 milliszekundum alatt újraindítsa. Ez a PSA szerint harminc százalékkal gyorsabb egy hagyományos start-stop rendszernél.