Július elején debütált a frissített Mercedes CL, az AMG-változatok sorsáról akkor még nem esett szó. Mostanra pótolta a hiányosságot a Mercedes, minden kiderült a megújult CL63 és CL65 AMG-ről.
A szokásoknak megfelelően sportos karosszéria-csomaggal készül mindkét modell, leginkább az új első lökhárító, a módosított hűtőrács és fényszórók, valamint a LED-es nappali fények szúrhatnak szemet, hátul újak a kipufogóvégek.
Eltűnt a 6,2 literes V8-as a CL63-ból, helyére az 5,5 literes, duplaturbós V8-as került hétfokozatú AMG Speedshift automata váltóval párosítva. 536 lóerőt és 800 Nm-es nyomatékot tud a motor, AMG Performance csomaggal 563 lóerő és 900 Nm-es nyomaték hozható ki belőle. Utóbbi modell 4,3 másodperc alatt gyorsul 96 km/órás tempóra az alapmodell 4,4 másodperce helyett, végsebességét 250 helyett 300 km/óránál limitálták.
27 százalékkal csökkent a fogyasztás, harminccal a szén-dioxid-kibocsátás a normál feltöltésű V8-ashoz képest, három új rendszer is megjelent. Ezek a Direct-Steer, a Torque Vectoring Brake és az oldalszél-stabilizátor. A CL65 AMG-ben maradt a hatliteres, duplaturbós V12-es motor ötfokozatú automata váltóval, a mérnökök a korábbinál 17 lóerővel többet facsartak ki belőle, így már 621-et teljesít. Nem változott az 1000 Nm-es nyomaték.