Ezekbe a részeredményekbe nem illene belekötni, szép egy elsőéves versenyzőtől. Az a zavaró, ahogy elérte ezeket. Megint hiányzott pár tized ahhoz, hogy a mezőny elejével csatázzon. Megint küszködés volt a szabadedzésen, ahelyett, hogy már az igazi versenytempót próbálgatta volna. Ezután az is eredmény, hogy az időmérőre összerakták úgy az autót, hogy bejutott az első tízbe. A versenyen nem tudott maradandót alkotni, csak egykedvűen körözgetett a saját tempójában. A második futamon is csak az segített rajta, hogy ketten kiforgatták egymást. Előtte mondjuk bemutatott egy szép előzést, de közben pont annyit vesztett, hogy az első hat elment. A safety car-fázis sem segített, hiszen az ismételt rajtnál megint nem tudta tartani az első hat tempóját, így a végére csak azt értékelhetjük, hogy milyen szépen tartotta a gyorsabb Farfust.
Ha pusztán ebből indulnék ki, azt is mondhatnám, ezek szép részeredmények, főleg, hogy a dízel Seat láthatóan nem túl jó erre a pályára. De Norbiban több van, talán nem csak én vártam, hogy itt végre megmutatja. Azért így is átvette a vezetést az újoncok bajnokságában, és már a tizedik az abszolútban.