Új dízel és TCT-váltó az Alfa Giuliettában

Vágólapra másolva!
Új dízelmotorral és duplakuplungos váltóval mutatkozik be az Alfa Romeo Giulietta a Párizsi Autószalonon.
Vágólapra másolva!

Múlt héten tartotta az Alfa Romeo a Giulietta magyarországi premierjét, az árlistán egyelőre csak két dízelmotor, az 1,6-os 105 és a kétliteres 170 lóerős szerepel. Párizsban mutatkozik be a harmadik, kétliteres motor 140 lóerős kivitelben is elérhető lesz, 4,5 literes átlagfogyasztással és 119 grammos kilométerenkénti szén-dioxid-kibocsátással.

További újdonság, hogy a szárazkuplungos, TCT névre keresztelt duplakuplungos automatizált váltó a 170 lóerős, 1,4-es turbómotorhoz, illetve az ugyanekkora teljesítményű kétliteres dízelhez is elérhető lesz. Elsőként a Mitóban debütált az erőátviteli rendszer, amely start-stop rendszerének hála 121 grammra csökkenti a benzines Giulietta kilométerenkénti szén-dioxid-kibocsátását.

Forrás: Alfa Romeo

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről