Ahogy az előre tudható volt, az Audi Párizsban leleplezte az e-tron elektromos sportkocsi kabrió változatát, de az ingolstadtiaknak sikerült meglepetést is okozniuk. Ellentétben a zárt változattal, a kabrió nem tisztán elektromos, hanem hibrid hajtáslánccal készült.
300 lóerős, duplaturbós V6-os dízelmotor hajtja a hátsó tengelyt, míg az elsőt két elektromotor mozgatja, 64 lóerős együttes teljesítménnyel. A két rendszer együttvéve 1000 Nm feletti csúcsnyomatékot biztosít.
Együttesen több mint 1000 kilométeres hatótávolságot biztosít a hajtáslánc, a nagy dízelmotor ellenére az átlagfogyasztás mindössze 2,2 liter száz kilométerenként. 4,4 másodperc alatt gyorsul a csupaüveg hatású kabinnal büszkélkedhető kabrió százas tempóra, végsebessége 250 km/óra.
Az Audi térhálós vázára épült a koncepció, a karosszéria alumínium és karbonszálas anyag keveréke.