Eredetileg 404 lóerős volt a Maserati GranTurismo, később érkezett a sportosabb S kivitel 440 lóerővel. Párizsban egy még erősebb változatot mutat be a márka, az újdonság a leggyorsabb, legkönnyebb és legerősebb Maserati lesz a sajtóanyag szerint.
2011 második negyedévében kerül piacra a szigorúan kétüléses MC Stradale, melyet a Trofeo GranTurismo MC és a GT4-es versenygép inspirált. A GranTurismo S-hez képest tíz lóerőt erősödött a 4,7 literes, Ferrari-eredetű V8-as motor, a végsebesség 300 km/óra fölé ugrott.
Átdolgozták a karosszériát, nagyobb leszorítóerőt generál, miközben a légellenállás nem nőtt. Nem részletezte a műszaki módosításokat a Maserati, de a képeken jól látható, hogy teljesen új karosszéria-elemek és felnik készültek a kupéhoz, a kipufogóvégek a diffúzor közepére költöztek.