Férfias autóra vágyó ügyfelek számára ideális választás lehet a Brabus csúcsmodellje, az aktuális Mercedes-Benz S osztály tuningolt változata. V12-es biturbós motorja 800 lóerős teljesítmény és 1420 Nm nyomaték leadására képes, utóbbit azonban technikai okokból elektronikusan 1100 Nm-re korlátozták, hogy az ötfokozatú automatikus váltó kibírja a terhelést.
Átprogramozták a motorvezérlést, de a mechanikus alkatrészekhez is hozzányúltak a cég mérnökei, a lökettérfogatot például 5,5-ről 6,3 literre növelték. Kicserélték a főtengelyt, nagyobb dugattyúkat alkalmaztak, új főtengelyt építettek be, és átalakították mind a tizenkét hengerfejet. A vadonatúj turbófeltöltők egyenként két intercoolert kaptak, és a sport kipufogórendszer felszerelését is a technikai paraméterek indokolták.
15 milliméterrel leültették a légrugós futóművet, erősebb fékeket és önzáró differenciálművet is kapott az autó. A luxuskivitelű utastérben valószínűleg érzékelhetetlen százas sprintet 3,9 másodperc alatt teljesíti a csúcs Brabus, amely a kétszáz kilométer/órás sebességet álló helyzetből 10,3 másodperc alatt éri el, és a szokásos 250 helyett akár 350 kilométer/órás végsebesség elérésére is képes, melynek kipróbálására repülőtereken kívül legfeljebb a német autópálya egyik felszabadított szakasza alkalmas.
Az S osztály elegáns külsejét 21 colos könnyűfém felnikkel és egyedi első sárvédőkkel tették sportosabbá, de a lökhárítótoldatok is csupán szolidan utalnak rá, hogy a stuttgarti származású autó akár egy Ferrarival is felvehetné a versenyt.