Kémfotókon már látható volt a frissített Dodge Challenger, a Chrysler-csoport mostanáig húzta a hivatalos adatok nyilvánosságra hozatalát. Nem sokat változott a sportkocsi, kicsit átalakították az első légbeömlőket, a Dodge-logó eltűnt a motorháztetőről és nagyobb első szpojler jelent meg.
Sokat kritizálták már a Challenger utasterét, ehhez képest a Chrysler nagyjából változatlanul hagyta, csupán új háromküllős kormány jelent meg, kicsit áttervezték az üléseket és a műszereken is finomítottak, de az összbenyomás ugyanolyan maradt. Újrahangolták a felfüggesztéseket, a frissített modellt a gyár állítása szerint jobb vezetni, tökéletesítették a fékreakciót és elektrohidraulikus szervorásegítést építettek be.
Megjelent a kínálatban a 3,6 literes Pentastar V6-os, 305 lóerős teljesítménye 55 lóerős pluszt jelent az eddigi alapmodellhez képest. Elődjéhez képest könnyebb az új motor, így valamelyest sikerült javítani a súlyeloszlást. Ötfokozatú automata váltó kapcsolódik a blokkhoz, az 5,7 literes HEMI V8-ashoz hatfokozatú manuálisat érdemes választani, így 376 lóerős, automatával csak 372-t tud.
A sportos SRT8 kivitelbe 6,4 literes HEMI V8-as került 470 lóerővel, ez 45 lóerővel múlja felül az előző SRT8 6,1 literes motorjának teljesítményét.