2011-re tervezi az Alfa Romeo a 159-utód Giulia bemutatását, a szedán a Mitóval és Giuliettával megkezdett stílusirányzat szerint készül. 300 lóerős lesz a 3,3 literes, MultiAir-technológiás V6-os benzinmotorral készülő sportos Cloverleaf nevű csúcsváltozat, melyről az Auto Express már készített is egy grafikát.
Noha sokan arra számítottak, hogy a Giulia hátsókerék-hajtású lesz, az Alfa marad a fronthajtásnál: a Giulietta meghosszabbított padlólemeze kerül a szedán alá.
Kategóriaelső komfortról és vezethetőségről álmodnak az Alfánál, ennek szellemében készül az Active Roll Control rendszer, amely a kanyarokban automatikusan feszesebbre állítja a rugókat és gátlókat. Az Active Damping funkció segítségével eleve kétféle beállítás, egy komfortosabb és sportosabb közül lehet választani. A motorpalettán az ismert benzines és dízelmotorok bukkannak fel, a 3,3 literes V6-os kivételével nem lesz újdonság.