1970-ben készítette a Mercedes-Benz a kísérleti járműnek nevezett C111-et. Négy forgótárcsás Wankel-motorral készült a sirályszárnyas különlegesség, de sohasem került gyártásba. Egy texasi tuningcég, a GWA Tuning most elővette a prototípus alapformáját, és Ciento Once (spanyolul éppen 111-et jelent) néven egyedi sportkocsit készített.
Térhálós vázra épült az egyedi modell, nem Wankel, hanem a Mercedes M120 jelű V12-es motorjával. Teljesítménye 414 lóerő, az erőátvitelről hatfokozatő Cima H váltó gondoskodik, melyet a jobb súlyelosztás miatt a hátsó tengely elé építettek be. A 2616 milliméteres tengelytáv valamivel rövidebb az eredetiénél, az 1400 kilogrammos súly nem változott. A fékek az S55 AMG-ből származnak, a kerekek elöl 19, hátul 20 colosak.
Kézzel készült az alumíniumkarosszéria, elektronikusan állítható hátsó szárnnyal és diffúzorral is büszkélkedhet az autó. Állíthatók a felfüggesztések, a kabin csak részben múltidéző: a műszerfal hasonlít az eredetire, ám a karbonszálas ülések, alumíniumpedálok és háttérvilágítású kilincsek a modern kort idézik.