Egy szokatlan előzetest már villantott az Opel az új Zafiráról, amely a Genfi Autószalonon csak tanulmányként mutatkozik be. A sajtóanyagban csak guruló klubszobaként emlegetik az egyterűt, amelynek front része az Amperát idézi, vagyis valószínűleg a végleges modell is ugyanígy fog kinézni. Van egy kis alakítanivaló hátul, ám az arányok és a karakter véglegesnek tekinthető.
Nem ez az egyterű fogja forradalmasítani a szegmenst, sportosnak mondható megjelenésével mégis népszerű lehet a piacon. A Zafiránál nem merte bevetni a Meriva ellentétes irányba nyíló oldalajtóit az Opel, hagyományos kialakítással készül az autó.
Kattintson a képre a galériához!
Szerepel még a sajtóanyagban, hogy az új Zafira egy "kényelmes oázis", és valóban igaz, hogy a tanulmány igényes utastere sokféleképpen alakítható.
Négy-hétüléses verziók hajtogathatók ki a Flex7 rendszer segítségével, a legtágasabb kialakításnak az üzleti utasok örülhetnek. Ennél a verziónál a középső ülésből kartámaszok lesznek.
A műszerfal az Insigniából és Astrából lehet ismerős, nagy érintőképernyő kapott központi szerepet. iPadokat építettek az első ülések támláiba, a táblagépek azonban a szériaváltozatból biztosan eltűnnek. Csak annyit tudni a motorról, hogy az 1,4-es turbó továbbfejlesztett változatával szerelték fel a Zafirát, start-stop rendszerrel párosítva.