Eddig tuningprogramjáról ismerhettük a Mercedes-specialista Carlssont, ám a németek most sajátnak nevezett modellel álltak elő a Genfi Autószalonon. C25 Royale SuperGT névre keresztelték az újdonságot, alapjául a 612 lóerős SL65 AMG-t használták. Alaposan átépítették az alapmodellt, ezért nem csoda, hogy sajátként tálalják: a számtalan módosítás miatt 180 kilogrammot sikerült lefaragni az eredeti autó 2045 kilogrammos tömegéből. Ezt a tetőnyitó-mechanizmus kivételével, karbon karosszériaelemekkel és a karbon-kerámia fékekkel érték el.
612 helyett 753 lóerőt és 1320 Nm-es nyomatékot préseltek ki a hatliteres, duplaturbós V12-es motorból, ezt azonban nehezen bírja a hajtáslánc. Emiatt az elektronika 1150 Nm-nél korlátozza a nyomatékot, sok értelme tehát nincs, hogy több is van belőle.
A Carlsson C25 3,7 másodperc alatt éri el a százas tempót, végsebessége pedig 352 km/óra (az SL65 4,2 másodperc alatt gyorsul fel százra, végsebességét 320 km/óránál elektronikusan korlátozzák). Váltóból viszonylag egyszerű van benne, a hatalmas nyomatékkal csak az AMG-féle, régi ötfokozatú automata képes elboldogulni. Rendkívül könnyűek a 20 colos kerekek, egyenként csupán 11,2 kilogrammot nyomnak, ami 40 százalékos tömegcsökkentést jelent a hagyományos 20 colos felnikhez képest. Egyedi adaptív, emelhető-süllyeszthető felfüggesztést épített be a Carlsson, a C-Tronic rendszer alkalmazkodik az útfelülethez és a vezetési stílushoz. A fékek sem maradtak meg, elöl 405, hátul 380 mm átmérőjű karbon-kerámia versenytárcsák lassítják a C25-öst.
Igazán exkluzív sportkocsit akart építeni a Carlsson, a különlegességét garantálandó csak 25 darab készül belőle, de további korlátozás, hogy minden országba csak egyetlen darab kerülhet. Ára is ennek megfelelő, 510 510 euró, vagyis 140 millió forint.