A C63 AMG kupé orrában a nem a CLS 63 5,5 literes biturbó motorja, hanem a régi 6,2-es V8-as dolgozik, feltöltő nélkül. A kézzel készített motor alapállapotban 457 lóerő és 600 Nm leadására képes (BMW M3: 420 LE, 400 Nm, Audi RS5: 450 LE, 430 Nm), de az opciós, hétezer eurós AMG Performance csomaggal tovább növelhető a teljesítménye. Ha ezt bepipáljuk az extralistán, akkor az SLS AMG könnyített dugattyúit, hajtókarjait és főtengelyét építik be, ettől a motor teljesítménye 487 lóerőre nő, a nyomatéka nem változik.
Az alapverzió 4,5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára (BMW M3: 4,6, Audi RS5: 4,6), az erősebb ennél 0,1 másodperccel hamarabb, az elektronikus korlátozás 250, illetve 280 km/órában limitálja a végsebességeket.
Nézze meg mozgás közben!
Kizárólag az AMG hétfokozatú automatájával lehet megvenni az autót, a váltónak négyféle üzemmódja van. A legsportosabb állásban 0,1 másodpercig tart egy váltás, ami természetesen a kormányról is végrehajtható, és a rajtautomatika sem maradt ki.
Kívülről a 18 colos fekete felnik, az egyedi lökhárítók és küszöbök, a púposabb motorháztető és a hátsó diffúzor különbözteti meg a mezei C kupéktól az AMG-t, de az összhatás így sem olyan drámai, mint a BMW M3 vagy az Audi RS5 esetében. A feláras AMG Performance csomag kívülről is felismerhető a karbon hátsó szpojlerről, a nagyobb fékekről, a titánszínű szívócsövekről, és az alcantarával borított kormánykerékről.
A C63 AMG kupé futóművét tovább keményítették a gyengébb C kupékhoz képest, nagyobb a kerékdőlés, vastagabbak a kanyarstabilizátorok, szélesebb a nyomtáv, és a kormányzást is áthangolták.
A C63 AMG kupé az áprilisi New York-i Autószalonon debütál. Az európai kereskedésekbe idén júliusban érkezik meg az autó, alapára 72590 euró, azaz nagyjából húszmillió forint lesz.