Elölről a három-három függőleges LED-sorról lehet könnyedén felismerni az 508 RXH-t
Az autógyárak között meglehetősen népszerű sport, hogy néhány egyszerű, de annál látványosabb kiegészítő segítségével szabadidő-autónak - vagy ahogyan előszeretettel hívják, all roadnak - álcázzanak egy teljesen hétköznapi modellt. Legutóbb a Peugeot állt be a csatasorba az 508-as kombi egy megemelt hasmagasságú változatával, amely RXH be néven kerül a szalonokba jövő tavasztól. Noha az RXH gyakorlatilag egy megemelt 508-as kombi, némileg szélesebb nyomtávval és néhány műanyag védőelemmel, ezért komolyabb terepezésre alkalmatlan, összkerékhajtásának köszönhetően azonban hóban, sárban és földúton miden bizonnyal remekül elboldogul majd.
Magasabb és szélesebb az RXH kivitel, mint egy hagyományos kombi
Az 508 RXH kizárólag a 3008 HYbrid4-ből ismerős dízel-hibrid hajtásláncot kapja, ami 200 lóerős teljesítményt, 450 Newtonméternyi nyomatékot és akár 100 százalékig elektromos üzemmód is jelent. A Peugeot állítása szerint a hibrid hajtás a fogyasztást 100 kilométerenként 4,2 liter alá, a széndioxid-kibocsátást pedig kilométerenként 109 gramm alá csökkenti vegyes ciklusban.
Csak gazdag felszereltséggel és dízel-hibrid hajtáslánccal lesz rendelhető
Nem titkolt célja a Peugeotnak, hogy ezzel a modellel emelje a márka presztízsét, ezért meglehetősen gazdag alapfelszereltséget társítottak hozzá, az utastérben réz betéteket és alcantara bőrkárpitot találunk, de alapáron jár még például a kulcs nélküli ajtónyitás és indítás, az elektromos első ülések, a vetített kijelző, a 18-as keréktárcsa, a panoráma tető és navigációs rendszer.