Sikerre ítélve lépett piacra 2008-ban a BMW kupés szabadidő-autója, az X6-os. A gyárban SAV, vagy Sport Activity Vehicle kategóriába sorolt újdonságot bemutatásakor sok kritika érte, amiért máshogy próbált meg kinézni, mint az egyik legnépesebb műfaj legtöbb képviselője, de a vevők igazolták a BMW számításait.
Kifogásolták, hogy nem elég praktikus, ráfogták, hogy a Ssangyong Actyont koppintja, de az X6-os azonnal meggyőzte a potenciális vásárlókat. Még hibrid változata is piacra lépett, gyártását idén mégis leállították, mert nehéz volt bárkit is meggyőzni róla, hogy egy ilyen bődületes teljesítményű autó jó hatással van a környezetre.
Jövőre négy éve lesz piacon az X6-os, ezért muszáj frissíteni rajta. Más okuk nincs a bajoroknak hozzányúlni, nem is viszik túlzásba, csak egy kicsit szöszölnek az elejével, megváltoztatják a fényszóróban a LED-es karikákat és magasabbra teszik a ködlámpát.
Műszakilag is csak éppen annyit módosítanak rajta, hogy legyen érdemi eredménye a munkának, szokás szerint növelik a motorok teljesítményét és valószínűleg a hatékonyságán is csiszolnak egy kicsit. A megújult változat jövőre kerül a kereskedésekbe.